hpiona

  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد بازاریابی مطالعة موردی در مورد حلوا شکری دراج 18 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 18 صفحه


قسمتی از متن .doc :

دانشگاه آزاد اسلامی

واحد تهران جنوب

پروژة پایانی

بازاریابی

(مطالعة موردی در مورد حلوا شکری دراج)

فهرست مطالب

عنوان

صفحه

مقدمه ...............................................................................................................................................................................................

1

آمیزة بازاریابی ...............................................................................................................................................................................

2

محصول ................................................................................................................................................................................

2

قیمت‌گذاری .........................................................................................................................................................................

4

توزیع ......................................................................................................................................................................................

7

تبلیغ .....................................................................................................................................................................................

9

پیشنهادات ........................................................................................................................................................................................

11

مقدمه

بازاریابی در دنیای امروز و در علم مدیریت از مهمترین ارکان بقای شرکت‌ها می‌باشد. بحث خود را با تعریف بازاریابی شروع می‌کنیم. بازاریابی عبارت است از تأمین رضایت مشتری به شیوه‌ای سودآورد. هدف دوگانة بازاریابی عبارت است از جلب رضایت مشتریان جدید، با دادن وعدة ارزش برتر و حفظ مشتریان کنونی از طریق تأمین رضایت آنان. هر سازمانی، کوچک یا بزرگ، انتفاعی یا غیرانتفاعی، خانگی یا جهانی بدون داشتن یک بازاریابی سالم هیچ موفقیتی نخواهد داشت. بسیاری از مردم چنین می‌پندارند که بازاریابی تنها به معنی فروش و تبلیغ است. امّا باید بدانیم که فروش و تبلیغ بخش نمایان (کوه یخ شناور) بازاریابی است.

ما بازاریابی را نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی می‌دانیم که بدان وسیله، افراد در گروه‌ها می‌توانند از طریق تولید، ایجاد و مبادلة محصولات و ارزش‌ها با دیگران، نیازها و خواست‌های خود را برآورده سازند.

فعالیت‌های اصلی بازاریابی عبارتند از: تولید محصول، تحقیق، برقرار کردن ارتباط، توزیع، قیمت‌گذاری و ارائة خدمات.

شرکت حلوا شکری درّاج یکی از شرکت‌هایی است که با سابقة نسبتاً طولانی و نزدیک به پنج دهه متأسفانه دارای مشکلات بسیاری در زمینة بازاریابی است. به‌نظر می‌رسد که شرکت‌های بسیاری در ایران از آن‌چه به‌عنوان مشکل فروش از آن یاد می‌شود، رنج می‌برند. متأسفانه صنعت حلوا شکری نیز از این قاعده مستثنی نیست. این صنعت سال‌ها با روش‌های قدیمی در ساخت تولید و فروش کار کرده و می‌کند و امروز که رقیبان زیادی در صنایع غذایی وجود دارند، این صنعت رمق چندانی ندارد.

اساس حلوا شکری مخلوطی از کنجد و شکر است. کنجد پس از شسته شدن حرارت دیده و به شکل مایع که به آن ارده گویند درمی‌آید. بعد این ارده با شکر حرارت دیده که آن هم به‌صورت مایع است ترکیب و ورز خورده و نهایتاً حلوا تولید می‌شود.

به دلیل وجود مشکلات بازاریابی در شرکت حلواشکری درّاج ما بررسی خود را معطوف به بحث بازاریابی در این شرکت می‌کنیم.

آمیزة بازاریابی

آمیزة بازاریابی عبارتست از مجموعه‌ای از ابزارهای قابل کنترل بازاریابی که شرکت آن‌ها را درهم می‌آمیزد تا پاسخگوی بازار مورد هدف باشد، یا آمیزة بازاریابی در برگیرندة همة کارهایی است که شرکت می‌تواند انجام دهد تا هر میزان تقاضا (برای محصولاتش) اثر بگذارد. این کارها را می‌توان به چهار متغیر شناخته شده طبقه‌بندی کرد که عبارتند از:

1ـ محصول 2ـ قیمت 3ـ توزیع 4ـ تبلیغ و ترویج

1ـ محصول

محصول عبارتست از هر چیزی که جهت توجه، اکتساب، کاربرد یا مصرف بتوان به بازار عرضه کرد و بتواند نیاز یا خواستی را ارضاء نماید. محصول می‌تواند شامل خدمت نیز باشد. برنامه‌ریز محصول باید از سه جنبه دربارة آن بیندیشد. اساسی‌ترین جنبة آن محصول اصلی است و پاسخگوی این پرسش است که خریدار واقعاً چه چیزی را می‌خرد. محصول اصلی در کانون یا مرکز جای دارد. سطح کیفیت، ویژگی‌‌ها، طرح، نام و نشان تجاری و بسته‌بندی پنج ویژگی محصول واقعی را می‌سازند. برای مثال، حلوا شکری محصول اصلی است ولی بسته‌بندی، نشان تجاری و ویژگی‌هایی که









سایر محصولات :
تحقیق در مورد بازاریابی مطالعة موردی در مورد حلوا شکری دراج 18 ص

تحقیق در مورد...

حسابداری ثبت شرکت ها 50ص

حسابداری ثبت شرکت ها 50ص...

تحقیق در مورد بازاریابی الکترونیک

تحقیق در مورد بازاریابی الکترونیک...

پاورپوینت بررسی اختلال هوشیاری دراطفال

پاورپوینت بررسی اختلال هوشیاری دراطفال...

حزب چپ آلمان

حزب چپ آلمان...

تحقیق در مورد بازارایابی 10 ص

تحقیق در مورد...

حذف کمیته میراث فرهنگی و گردشگری

حذف کمیته میراث فرهنگی و گردشگری...

تحقیق در مورد باروری زیتون 19 ص

تحقیق در مورد باروری زیتون 19...

حدود اجرای تشدید مجازات در تکرار جرایم تعزیری و باز دارنده

حدود اجرای تشدید...

تحقیق در مورد اینترنت و آسیب های اجتماعی 9 ص

تحقیق در مورد اینترنت و آسیب های...

پاورپوینت بررسی وضعیت اسکان وتغذیه بازیهای آسیایی قطر و المپیک 2004 آتن

پاورپوینت بررسی وضعیت اسکان وتغذیه...

تحقیق در مورد ایمنی در محل کار

تحقیق در مورد ایمنی...

جوندگان به گروهی از جانوران پستاندار گفته می شود که از روی خصوصیات دندانها از سایر گروهها متمایز

جوندگان به گروهی از جانوران پستاندار...

تحقیق در مورد آویشن باغی 24 ص

تحقیق در مورد آویشن باغی 24 ص...

جوجه کشی بوقلمون2

جوجه کشی بوقلمون2...

جوجه کشی بوقلمون

جوجه کشی بوقلمون...

تحقیق در مورد آموزش الکترونیکی 10 ص

تحقیق در مورد آموزش...

پاورپوینت بررسی و تحلیل بازار انحصارچند جانبه 2

پاورپوینت بررسی و تحلیل...

جوجه کشی 10 ص

جوجه کشی 10 ص...

تحقیق در مورد آمار آمار جمعیت کل کشور در سالهای 81 و 82 18 ص

تحقیق در مورد آمار آمار جمعیت کل...

پاورپوینت بررسی و تحلیل بازار انحصارچند جانبه

پاورپوینت بررسی و تحلیل بازار انحصارچند جانبه...

جوان موفقیت وعوامل آن

جوان موفقیت وعوامل آن...

تحقیق در مورد آمار وضعیت ازدواج و طلا 15 ص

تحقیق در مورد آمار وضعیت ازدواج...

جهاد

جهاد...

پاورپوینت بررسی خواص دیزل گازوئیل

پاورپوینت بررسی خواص دیزل گازوئیل...

تحقیق در مورد آماده سازی محیط کشت

تحقیق در مورد آماده...

جنگنده های اروپای امروز

جنگنده های اروپای امروز...

تحقیق در مورد آقای مدنی شبکه های ادهاک

تحقیق در مورد آقای مدنی...

جنگ روانی

جنگ روانی...

پاورپوینت بررسی تطبیقی مفاهیم حسابداری

پاورپوینت بررسی تطبیقی مفاهیم...

جنگ روانی 26 ص

جنگ روانی 26...

تحقیق در مورد آفات مهم گیاهان زراعی زنجره های چغندر قند 17 ص

تحقیق در مورد آفات...

جنگ روانی آمریکا علیه ایران

جنگ روانی آمریکا علیه ایران...

پاورپوینت بررسی تاریخچه فرشبافی در شهر هفتکل استان خوزستان

پاورپوینت بررسی تاریخچه فرشبافی...

تحقیق در مورد آشنایی با انواع مختلف برنامه‌های مخرب 21 ص

تحقیق در مورد آشنایی با انواع...

جنگ ایران و عراق

جنگ ایران و عراق...

جنبش دانشجویی

جنبش دانشجویی...

تحقیق در مورد آشنایی با انرژی هسته‌ای و استفادههای صلح جویانه از آن در صنعت و اقتصاد 18 ص

تحقیق در مورد آشنایی با...

پاورپوینت بررسی تاثیر برنامه‌ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران

پاورپوینت بررسی تاثیر برنامه‌ریزی بازاریابی...

کسب درآمد از اینترنت یک حقیقت است ولی آسان نیست پشتکار می خواهدو اراده ای قوی و این هم بگم که پول ساز هم هست

کسب درآمد از اینترنت یک...

جمهوری‌ سودان‌

جمهوری‌ سودان‌...

تحقیق در مورد آشنایی با آلارم های موجود در پست های فشار قوی 11 ص

تحقیق در مورد آشنایی...

جمهوری‌ توگو

جمهوری‌ توگو...

تحقیق در مورد آسیب های اجتماعی 13 ص

تحقیق در مورد آسیب های اجتماعی 13...

پاورپوینت بررسی سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS

پاورپوینت بررسی سیستم اطلاعات...

جزوه رفتارشناسی حیوانات اهلی 30 ص

جزوه رفتارشناسی حیوانات اهلی 30 ص...

تحقیق در مورد آسیب شناسی اجتماعی

تحقیق در مورد آسیب شناسی اجتماعی...

جزوه حقوق تجارت 22ص

جزوه حقوق تجارت 22ص...

تحقیق در مورد آترواسکلروز

تحقیق در مورد آترواسکلروز...

جرم

جرم...

تحقیق در مورد مدولاسیون OFDM
تحقیق درباره طبقه بندی راکتورهای صنعتی
پاورپوینت در مورد ریاضی سوم دبستان موضوع تقسیم با باقی مانده (تحقیق دانش آموزی)
تحقیق در مورد نظام آموزشی روسیه 123ص
تحقیق درباره نخود فرنگی 8 ص
تحقیق درباره قوانین کار
تحقیق درباره مقدمه ای بر زبان Ruby 13 ص
تحقیق درباره سوالات درس بیوشیمی رشته ی کشاورزی
تحقیق درباره معرفی شهرستان اردکان 29 ص
تحقیق درباره کودتای 28 مرداد 50 ص
تحقیق درباره کود 20 ص
تحقیق درباره مریستمهای رأسی 17 ص
تحقیق درباره لونگان Longan 11 ص
تحقیق درباره طبقه بندی راکتورهای صنعتی
تحقیق درباره مبارزه با حشرات 18 ص
تحقیق درباره لقاح مصنوعی 14 ص
تحقیق در مورد مدولاسیون OFDM
تحقیق درباره مالچ چیست 12 ص
تحقیق درباره مه 85 ص
تحقیق درباره مالچ ها 18 ص
تحقیق درباره کود منگنز 8 ص
تحقیق درباره هرس 16 ص
تحقیق درباره معادن زغالسنگ طبس 82 ص
تحقیق درباره سل 17 ص
تحقیق درباره سیب 11 ص
تحقیق در مورد روشهای اجرای شالوده های عمیق 12 ص
تحقیق درباره نقد ادبی 16 ص
تحقیق درباره فرمت BP
تحقیق درباره کردستان 142 ص
تحقیق درباره مدیریت کودی در گلزا 7 ص
تحقیق درباره کلزا 17 ص
تحقیق درباره سی وسه پل 29 ص
تحقیق درباره نماتدهای گره ریشه 18 ص
تحقیق درباره سبزی 35 ص
پاورپوینت در مورد پایش و ارزشیابی برنامه EPI
تحقیق در مورد 12
تحقیق درباره موریانه 18 ص
تحقیق درباره ویتامین 6 ص
تحقیق در مورد سازه های فضا کار و علم سازه در مهندسی عمران
تحقیق در مورد علم ریاضی 12ص
تحقیق درباره غنی سازی اورانیوم
تحقیق در مورد عکس اشخاص در طول تاریخ
تحقیق درباره فیزیولوژی گیاهان زراعی 15 ص
تحقیق درباره سن گندم 23 ص
تحقیق در مورد کیوی
تحقیق درباره فراوری گوجه 16 ص
تحقیق درباره شهر 25 ص
تحقیق در مورد عصر علم 14 ص
پاورپوینت در مورد آمار فصل 2(جامعه) (تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد آمار فصل 2(جامعه) (تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد ریاضی ششم دبستان موضوع مقدارهای متناسب (تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد هندسه 1 فصل 4(خط و صفحه در فضا) (تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد زیست و آزمایشگاه دوم دبیرستان موضوع معرفی تریکودینا (تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد زبان فارسی2 درس هفتم (تحقیق دانش آموزی)

کلمات کلیدی :حلوا شکری دراج مورد حلوا شکری بازاریابی مطالعة موردی مورد بازاریابی مطالعة حلوا شکری مورد حلوا محصول اصلی حرار دیده این صنع شرک میzwnj بسهzwnj بندی میzwnj شود میzwnj بازاریابی محصول بهzwnj مطالعة شرکzwnj بسیاری
  • ۹۶/۰۸/۲۹
  • آسمان آبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی